ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

جذب گردشگر سلامت از نجف به مشهد

  • کد خبر: ۱۳۱۲۴۲
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
جذب گردشگر سلامت از نجف به مشهد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم شرایط را برای جذب گردشگران سلامت از نجف با همکاری تشکل‌های گردشگری تسهیل کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدجواد موسوی در دیدار با عبدالکریم طاهر، مدیرکل گردشگری استان نجف اشرف عراق اظهار کرد: شهر‌های مشهد و نجف اشرف پیمان برادرخواندگی دارند و با توجه به توافق صورت گرفته در این دیدار هیات‌های دو طرف در آینده نزدیک برای اجرایی شدن سفر زائران از نجف به مشهد دیدار و تفاهم‌نامه امضاء خواهند کرد.

وی تصریح کرد: شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دو استان خراسان رضوی و نجف با یک‌دیگر مرتبط خواهند شد تا اقدامات اجرایی برای حضور زائران را فراهم کنند.

موسوی با اشاره به ظرفیت مراکز اقامتی مشهد گفت: بیشترین و با کیفیت‌ترین مراکز اقامتی کشور در مشهد قرار دارد و با توجه به تعداد و تنوع مراکز اقامتی ارزان‌ترین خدمات به زائران و گردشگران ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی یادآور شد: پیش از این ۶۵ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری از استان کربلا را به مشهد دعوت کردیم و با ظرفیت‌های گردشگری سلامت در مشهد آشنا شدند و ارتباطات دو سویه شکل گرفت.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، مدیرکل گردشگری استان نجف اشرف عراق در این دیدار گفت: مشهدی‌ها ارتباط خوبی با مردم نجف داشته و مردم نجف نیز برای سفر زیارتی و درمانی به این شهر علاقه زیادی دارند.

عبدالکریم طاهر ادامه داد: در هین راستا امیدواریم در تعامل با اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی شرایط برای سفر به مشهد تسهیل شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->